Wśród potwierdzonych prelegentów, m. in.:

Renata Błażejewska, Senior Manager, Forever Living Products
z pierwszego zawodu pielęgniarka, dziś Senior Menadżer i coach branży MLM w firmie Forever Living Products, Absolwentka Szkoły Trenerów TROP rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.

Swoje doświadczenie zdobywała w biznesie sprzedaży bezpośredniej oraz sektorze nieruchomości z obszaru sprzedaży i kierowania działem handlowym. Dziś zajmuje się rekrutacją, sprzedażą oraz szkoleniami indywidualnymi i grupowymi. Dla swojej organizacji prowadzi szereg warsztatów rozwojowych z zakresu sprzedaży oraz szkoleń produktowych. Bierze udział w targach branżowych i współpracuje z wieloma firmami. Jest trenerem biznesowym i coachem dla swoich współpracowników i to ich sukcesy są dla niej inspiracją oraz motywacją do dalszej pracy.

Specjalizuje się w holistycznej pracy nad zdrowiem. Interesuje się różnymi metodami przywracania naturalnej harmonii organizmu. Jako trener prowadzi m.in. warsztaty holistycznego oczyszczania organizmu, komunikacji interpersonalnej.

W głębi serca tancerka, na zewnątrz praktyczna organizatorka. Współpracuje z lekarzami, dietetykami, trenerami personalnymi oraz autorytetami z dziedziny rozwoju interpersonalnego. Szczerze oddana profilaktyce zdrowia i rozwojowi osobistemu.
Honorata Kifner, Trener rozwoju osobistego, Koena
Absolwentka Praktycznej Psychologii Motywacji („Biegun” Marka Kamińskiego) i Akademii Zdrowia i Odporności („HARA” Wojciecha Eichelbergera), magister Zarządzania Potencjałem Społecznym, Dyplomowany Trener rozwoju osobistego, Coach, w trakcie akredytacji ICF.

Pracuje z klientami, którzy chcą lepiej radzić sobie ze stresem, spadkiem energii, relacjami oraz pomaga w zmianie nawyków na wpierające dobre samopoczucie psychofizyczne.

Profilaktyka stresu to jej misja w organizacjach. Przyczynia się do przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu wśród pracowników. Wspiera Klientów w ich motywacji do pracy oraz w określaniu celów osobistych. Prowadzi grupowe warsztaty metodami aktywizującymi oraz indywidualny coaching zdrowia i odporności.

Ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie w pracy w dużej korporacji.

Autorka artykułów na temat zdrowia i psychologii motywacji.
Magdalena Koźmala, Ekspert mowy ciała i wykrywania kłamstwa w biznesie, Redaktor Naczelna Business & Prestige
Magdalena jest master & team coachem, trenerem biznesu i doradcą przedsiębiorstw.

Jako ekspert z wieloletnim doświadczeniem w pracy z ludźmi biznesu, z sukcesem wdraża rozwój inteligencji emocjonalnej i budowania relacji w strategię rynkową firm. Pracuje z kadrą zarządzającą wysokiego i średniego szczebla wspierając managerów w podnoszeniu kompetencji w obszarze zarządzania oraz budowania wizerunku i relacji oraz jako obserwator rozmów na wysokim poziomie negocjacyjnym i rekrutacyjnym.

Jest pasjonatką mowy ciała certyfikowaną przez najlepszego specjalistę w tej dziedzinie na świecie – dr Paula Ekmana. Wykorzystuje wiedzę z zakresu komunikacji niewerbalnej nauczając, że najważniejszym aspektem sukcesu każdego przedsiębiorstwa jest umiejętność zbudowania relacji z drugim człowiekiem.

Wykorzystując swoją wiedzę i wieloletnie doświadczenie zawodowe postanowiła zjednoczyć siły najlepszych ekspertów, felietonistów, osobowości ze świata biznesu, inspiracji i kobiecości, by stworzyć pierwszy w Polsce luksusowy portal informacyjno – kompetencyjny dla kobiet biznesu z klasą – Business & Prestige, którego wielka premiera odbędzie się już w październiku 2016 roku. Praca nad tym projektem zamienia jej marzenia w rzeczywistość, marzenia o dzieleniu się wiedzą i wartościami, o wzajemnym wsparciu i współdziałaniu, o łączeniu ludzi i ich pasji.

Magdalena uwielbia taniec i nowe doświadczenia. Najbardziej ceni sobie ludzi, których spotyka na swojej drodze i uczy się ich z wielką ciekawością. Uważa, że najpiękniejszą rzeczą jaką możemy dać innym jest serce i czas, dlatego stale podąża za mottem „Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi…”
Arkadiusz Piotr Martyniuk, Lider Zespołu REHEALTHY Rehabilitacja Medyczna
Nauczyciel akademicki, naukowiec, osteopatia, magister fizjoterapii, właściciel gabinetu i lider zespołu REHEALTHY Rehabilitacja Medyczna.

Z nauką w kierunkach medycznych związany od 2004 roku.

Dzięki zdolnościom organizacyjnym od tego czasu ukończył studia 1 i 2 stopnia, 3 podyplomówki, fakultet z pisania prac naukowych, specjalistyczne kursy w toku indywidualnym, 2 randomizowane prace badawcze, kilka wystąpień na kongresach i warsztatach. W międzyczasie od 2008 roku pracuje w zawodzie na stanowisku menadżera i fizjoterapeuty.

Obecnie poszerza wiedzę w zakresie osteopatii promując tym samym jej możliwości badania i leczenia manualnego. Ze znaczenia imienia - „dziecko szczęścia”, ponieważ jego pasja to jego praca.
Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu, IACL
Justyna Piesiewicz, konsultant i praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowaniu marki pracodawcy, komunikacji i wizerunku.

W ciągu roku przyczyniła się do zajęcia III miejsca jako najbardziej pożądany pracodawca branży prawno-podatkowej przez Accreo Taxand. Jako członkini światowego komitetu sterującego kierowała globalną strategią i koordynowała działania w zakresie PR w Taxand.

Jej doświadczenie zawodowe związane jest z branżami: IT, FMCG, Nieruchomości czy Finansową.

Absolwentka studiów podyplomowych HR Business Partner oraz Zarządzania Marketingiem na Akademii L. Koźmińskiego, a także Komunikacji Społecznej i Public Relations w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania.

Współautorka książki: "Problemy zarządzania współczesną firmą". Justyna jako komentatorka i autorka artykułów współpracuje m.in. z: Puls HR, Dziennika Gazeta Prawna, SUKCES, innpoland, interia.pl. Jako prelegentka uczestniczyła na wielu konferencjach i warsztatach, m.in.: EB Leaders Workshop, Silesia HR Trends, Pracodawca Przyszłości, GE Business Women Summit, Europe Middle East Leadership Institute, BuCom.

Justyna jest wśród 50 mentorek w Polsce programu Biznes w Kobiecych Rękach oraz inicjatywy Global Mentoring Walk. Jest na liście najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce tygodnika Gazeta Finansowa.
Monika Wikiera
Ekspert i trener biznesu, certyfikowany executive coach ICC oraz supervisor. Posiada wieloletnie doświadczenie eksperckie i menedżerskie w organizacjach prowadzących działalność o bardzo różnym charakterze ( m.in. bankowość, handel, produkcja, ubezpieczenia, transport, administracja, służba zdrowia, oświata, informatyka, doradztwo i szkolenia).

Wykładowca akademicki oraz autorka programów studiów podyplomowych m.in. z zakresu coachingu oraz kursu Train the Trainers.

Jako Dyrektor Biura Strategicznego HR Grupy Kopex, była również inicjatorką oraz wykładowcą Akademii Rozwoju GK. Współtworzyła oraz kierowała m.in. następującymi projektami:

  • Akademia Rozwoju Innowacyjności (R&D)
  • Akademia Rozwoju Kompetencji Handlowych
  • Akademia Rozwoju Przywództwa
  • Akademia Rozwoju Przywództwa – dla firm zewnętrznych
  • Sukcesja w Grupie Kopex
  • Zarządzanie przez cele
  • Centrum Usług Wspólnych w obszarze HR (kadry i strategiczny HR)


  • Ponadto jako executive coach prowadziła procesy coachingowe z najwyższą kadrą zarządzającą tj. prezesami spółek i członkami zarządu Grupy Kopex.

    Była również Dyrektorem Akademickiego Centrum Coachingu w Szkole Wyższej im. Bogdana Jańskiego w Warszawie, Partnerem i Dyrektorem Projektu w firmie Global Inspiration specjalizującej się w szkoleniach menedżerskich i doradztwie. Założycielka i Vice Prezes Stowarzyszenia Strefa Inspiracji.

    Konsultant i trener w kilkuletnim ogólnopolskim projekcie Instrument Szybkiego Reagowania wspierającym rozwój przedsiębiorstw oraz pomagającym w złagodzeniu negatywnych skutków zmiany gospodarczej. Projekt był nadzorowany przez PARP i obejmował przeprowadzanie audytów, współtworzenie strategii organizacji, pisanie oraz wdrażanie planów rozwoju, a także coaching i szkolenia.

    Ukończyła: Handel Zagraniczny, Ekonomię, Finanse i Bankowość, Gospodarkę Społeczną oraz HR Business Partner.

    Posiada certyfikat International Coaching Community oraz uprawnienia do wykorzystywania narzędzia psychometrycznego Profile Osobowości RightPATH.
    Jarosław Waśkiewicz, Redaktor Naczelny, Biznes na Fali
    założyciel i prezes ogólnopolskiego Klubu i społeczności wyjątkowych Kobiet na fali - Marka jest Kobietą.

    Wydawca i redaktor naczelny serwisu informacyjnego Biznesnafali. Autor bloga pochwalawartosci.pl nominowany na Najlepszy Blog Roku.

    Możesz się z nim skontaktować pod adresem: redakcja@biznesnafali.pl
    Partnerzy poprzednich edycji Forum Pracodawców Przyszłości
    lazienki
    manager
    hrtrendy
    Qbusiness
    personel zarządzanie
    HR standard
    fundacja logo
    Polskie Forum HR
    Brandston
    zebza
    iabc